علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

من و پدر و پسر

فروشگاه اینترنتیه نی نی لازم

1392/5/29 6:03
نویسنده : مامانی
2,014 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم یه مدتی هستش که خوب شیر نمیخوریناراحت من و بابایی فکر کردیم واست شیشه شیر جدید بگیریم شاید فرجی بشه چشمو واست از نی نی لازم یه شیشه شیر اونت طلایی و سر شیشه واسه ی 6 ماهگی لیوان آموزشی و عروسک تولو سفارش دادم واست لیوان سبز سفارش دادم و لی نداشتن و صورتی فرستادنافسوس

خلاصه اولش که با شیشه  جدید بهت شیر دادم هنگ کردیتعجب و بدت اومدسبز چون هم با سرشیشش عادت نداشتی هم شیر ازش سریع میومد و نمیتونستی باهاش شیر بخوری ولی وقتی سرشیشه ی شماره 1 واست گذاشتم شیشه رو ازم گرفتی و خودت شروع کردی به شیر خوردن مژه

شیشه ی قبلیت ناک شیشه ایی بود و واست سنگین بود و شما هم که حسابی راحت طلبعینکاصلا بهش دست نمیزدی ولی با شیشه ی جدید حسابی حال کردی از خود راضیو منم خیلی راضیم به نظرم بهتر شیر میخوری خلاصه واست سرشیشه ی شماره 2 هم گرفتم یه کم که با 2 بخوری واست 3 میگیرم تا کم کم عادت کنی چشمک

با عروسکه هم سریع دوست شدیبغل عادت داری وقتی میخوای بخوابی دستمونو توی بغلت میگیری ولی این بار با عروسکت خوابیدی

لیوانو که هر وقت دستت میدم یه دوش میگیری میدی دستمخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهشیدمامان امیرحسین
22 مرداد 92 7:29
سلام مامانی
ماشالله چه پسرنازی داری
خدا برات نگهش داره
ممنون که بهمون سر زدی من شما رو لینک میکنم خوشحال میشم باهم دوست بشیم

مرسی عزیزم منم همینطور منم لینکتون کردم
مامان آرشيدا قند عسل
23 مرداد 92 7:45
جانمممممممممم چقدر ناز خوابيدي.