علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

من و پدر و پسر

نگرانی...

1392/5/13 2:43
نویسنده : مامانی
124 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون دیروز توی پی پیت یکم خون دیدم از نگرانی داشتم میمردم از بس گریه کردم سرگیچه گرفتم بعد از ظهر بردم پیش دکترت گفتم که شیر دو شروع کردم و واکسن زدی و قد و وزنتو گرفت و معاینت کرد وقتی میخواست گوشتو بررسی کنه اونقدر توی سرش زدی که گفت تحرکت واسه ی سنت زیادیهتعجب خلاصه آزمایش مدفوع داد و گفت شاید به شیرت حساسیت داری یا چون داری دندون در میاری لثتو زخمی کردی ان شاالله که مشکلی نباشه و خیال مامانت هم راحت شه مامان جون از غصه دارم میمیرم کوچولوی من خیلی خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طراح وبلاگ
13 مرداد 92 2:15
سلام. اینجا قالب های سفارشی قشنگی داره و با عکسای خودتون و دلخواه خودتون قالب های سفارشی قشنگی درست میکنه. حتما سر بزنید. http://ghalebe-weblog.blogfa.com/page/nemooneghaleb