علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

من و پدر و پسر

جواب آزمایش

1392/5/15 2:37
نویسنده : مامانی
632 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم امروز جواب آزمایشتو گرفتم و بزدمش واسه ی دکتر و دکتر گفت میزان گلوبولهای سفیدش یه مقدار زیاده و احتمالا تحریک شده بدنت و یه دوره آنتی بیوتیک داد و یه شربت تقویتی و ا آر اس داد و گفت واست ماست شروع کنیمتعجب من گفتم بچم حریره بادم هنوز نخورده درست حسابی ماست بدم؟ گفت بده خانوم از من بترس از ماست نترسچشمک منم رفتم واست یه ماست چرب و چیلی گرفتم و بهت دادم و حسابی خوشمزه خوردی خوشمزهحالا ان شا الله مشکلی واست پیش نیاد و اسهالت برطرف بشه و این دندونات در بیاد که راحت شی از بس اذیتی مادر باز خدا رو شکر با شیرت مشکل نداشتی 

دیگه اینکه به خاطر اسهالت پات حسابی سوخته با اینکه تند تند عوضت میکنیم و همش میشورمت ولی کباب شدیگریه وقتی واست کرم میزنم نیم ساعت فقط جیغ میزنی و ناله میکنی و هر کار میکنم ساکت نمیشی حتی توی خواب از شدت درد گریه میکنی فدات بشم مامانی جیگرم کباب میشه وقتی اشکاتو میبینم                                                                                                                            

هر چی رو هم که میبینی با هرس توی دهنت میکنی و گاز میگیریش دستو پاتم گاز میگیری وقتی دردت میاد عصبانی میشی عصبانی و با ما دعوا میکنی که دستامونو بدیم گاز بگیریتعجب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)